Kolay Köfte-Sebze Salatası

 


Kolay Köfte:

Susamlı kıymalı pideden artan kıymalı içi değerlendirmek için köfte hazırladım. Sıvı yağı tavaya alıp kızdırdım Tavaya birer yemek kaşığı kıymalı karışımdan koyup, kaşığın arkasıyla biraz yaydım. Arkalı önlü kızarttım. Soğanı küçük küp doğrayıp, ayrı bir tavada sıvı yağda kavurdum. Soya sosunu koyup, soğan sosu çekene dek pişirdim. 2 Dilim tam buğdaylı tost ekmeğinin arasına sırasıyla köfte, soya soslu soğan, turp ve havuç karışımı rendesi koydum.

 

Sebze Salatası:

Haşlanmış brokoli çiçeklerini, haşlanmış küçük küp doğranmış kırmızı pancarı, közlenmiş küp kesilmiş kapya biberini salata kâsesine alın. Küçük bir kâsede rendelenmiş sarımsakları, sızma zeytinyağını, limon suyunu, tuzu karıştırın. Hazırlanan sosu salataya ilave edip karıştırın.


Yorumlar