Tam Buğday Unlu Mısır Unlu Poğaça




Mısır unlu hamur işlerini çok seviyorum. Poğaçama farklı bir tat katmak için, tam buğday unu ve mısır unu koydum. Tam buğday unlu ve mısır unlu poğaçam harika oldu. Tereyağını erittikten sonra 2 yemek kaşığı koydum.

2 Yemek kaşığı eritilmiş tereyağı
1 Yumurta, tuz
3 Yemek kaşığı süt
2 Yemek kaşığı yoğurt
Yarım paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı dolusu haşhaş
Aldığı kadar tam buğday unu ve mısır unu
İçi için:
Dil peyniri (ince küçük küp kesilmiş)
Süzme peyniri, lor peyniri
Yapılışı: Peynirli harç malzemesini karıştırdım. Poğaçanın hamurunu hazırlamak için ayrı bir kâsede önce sıvı malzemeleri karıştırdım. Sonra da kuru malzemeleri ilave edip, ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğurdum. İçlerine peynirli içten koyup, poğaça şekilleri verdim. Üzerlerine yumurta sarısı sürdüm ve çörekotu serptim. Fırında pişirdim.

Yorumlar