Meyveli Rulo Pasta




Meyveli rulo pasta sevdiğim pastalardan biridir. Daha önce tarifini verdiğim rulo pasta tarifimi farklı bir şekilde hazırladım. Kremasını değişik hazırlayıp, içine muz yerine karışık meyve koydum.

Hamuru İçin (pandispanyası) İçin:
5 Yumurta
5 Yemek kaşığı şeker
5 Yemek kaşığı dolusu un
5 Yeme kaşığı süt
1 Tutam tuz
1 Çay kaşığı dolusu kabartma tozu
Kreması İçin:
1 Paket (200ml.) krema (2 yemek kaşığı dolusu pudra şekeriyle birlikte çırpılmış)
1 Su bardağı süt
1 Yemek kaşığı dolusu şeker
2 yemek aşığı dolusu un
1 Yumurta
1 Vanilya
Meyvesi İçin:
Elma, muz, kivi, çilek
Biraz limon suyu
1 tatlı kaşığı dolusu pudra şekeri
Üzeri İçin:
Çilek dilimleri ve pudra şekeri
Yapılışı: Meyveli rulo pastanın pandispanyasının yapılışını rulo pasta tarifimde bulabilirsiniz. Kremasını hazırlamak için, tüm krema malzemesini karıştırıp pişirdim ve kremayı soğuttum. Pandispanyanın üzerine kremayı sürdüm. Üzerine küçük küp doğranmış meyveyi serptim ve rulo şeklinde sardım. Pastanın üzerine pudra şekeri eledim ve çilek dilimleriyle süsledim. 

Yorumlar

Yorum Gönder