Waffle Tarifi

 


İstek üzerine çokokremli ve muzlu hazırladım. Ben marmelatlı seviyorum. Üzerine sadece alıç marmeladı sürüyorum, tadı nefis oluyor.

 

Hamuru için:

1 Yumurta

Çeyrek çay bardağı şeker

Çeyrek çay bardağı sıvı yağ

1 Su bardağı un

Yarım su bardağı süt

Bir tutam tuz

Yarım paket vanilya

Yarım paket kabartma tozu

Üzeri için:

Çokokrem, muz, süt

Yapılışı: Şekerle yumurtayı çırpın. Sütü, yağı ekleyip çırpmaya devam edin. Kabartma tozunu, unu, vanilyayı, tuzu ilave edip çırpın. Sıvı yağ ile yağlanmış Waffle makinesine (waffle tavası kullanıyorum), waffle hamurundan döküp pişirin. 3 Adet waffle çıkıyor. Çokokrem ve biraz sütü küçük bir tavaya koyup, sürekli karıştırarak sos haline getirin. Çokokremli sosu ocaktan alıp üzerlerine dökün. Üzerlerine muz dilimleri koyun ve servis yapın. Dilerseniz üzerlerine fındık, fıstık, vb. serpebilirsiniz.


Yorumlar