Domates Pane-Tereli Sandviç-Domates Paneli Sandviç

 



Domates Pane:

Kırmızı sert domatesleri ve yeşil domatesleri yıkayıp, halka halka dilimledim. Yumurtaya tuz, karabiber, pul biber, kırmızı toz biber, isot, kekik ilave edip çırptım. Domates dilimlerini sırasıyla una, baharatlı yumurtaya, pankoya buladım. Pankolu domates dilimlerini, kızdırılmış yağda kızarttım.

 

Tereli Sandviç:

Tavaya bir parça tereyağı koyup erittim. İkiye kestiğim sandviç ekmeklerinin, iç yüzlerini tereyağında hafif kızarttım. Sandviç ekmeklerinin arasına sırasıyla domates dilimleri, süzme peynir ve tere koydum.


Domates Paneli Sandviç:

Tavaya bir parça tereyağı koyup erittim. İkiye kestiğim sandviç ekmeklerinin, iç yüzlerini tereyağında hafif kızarttım. Sandviç ekmeklerinin arasına domates pane, ketçap, mayonez ve tere koydum.

 


Yorumlar