Sebzeli Soya Soslu Krep

 


Krep hamuru için:

1 Yumurta

40gr. Tam buğday unu

10 Yemek kaşığı su

Yeterince tuz

Sebzesi için:

Taze fasulye, brokoli, havuç, soğan, pırasa, kabak, mısır, kırmızı kapya biberi, soya sosu, sıvı yağ, karabiber, pul biber, kırmızı toz biber, isot

Yapılışı: Tüm krep hamuru malzemesini bir kâseye alıp çırpın ve 1 tatlı kaşığı sıvı yağla birlikte arkalı önlü pişirin. Hazırlanan krepi bir kenarda bekletin. Sebzesini hazırlamak için, tüm sebzeyi ve sıvı yağı tavaya alın (derin dondurucudan çıkardığım sebzeleri kullandım, buzlarını çözdürmeden kullandım). Sebzeleri saldıkları suyu çekene dek pişirin. Soya sosunu (ben soya sosunu sevdiğim için biraz fazla kullanıyorum, o yüzden tuz kullanmadım), baharatları ilave edip sebzeler sosu çekene dek pişirin. Hazırlanan sebzeyi krepin arasına koyun. Üzerine hazır ketçap ve hazır kremalı pesto sosu koydum.


Yorumlar