Ara Öğünler İçin Tarifler







 

Diyet Chia Tohumlu Meyveli Yoğurt

 

200gr. Yoğurdu ve 1 tatlı kaşığı balı karıştırın. İçine bir tatlı kaşığı chia tohumu ilave edip karıştırın. Frambuaz, küçük doğranmış muz, küçük boydaki siyah üzüm, çilek ilave edip karıştırın. Meyveleri çok az miktarda kullandım.


Muzlu Ekmek

 

1 Yemek kaşığı süzme yoğurt

Birkaç dilim muz

2 Ceviz içi (elle iri kırılmış)

1 Tatlı kaşığı bal

1 Dilim tam buğday unlu tost ekmeği

Yapılışı: Balı ve yoğurdu karıştırın. Ekmeğin üzerine sürün. Üzerine muz dilimlerini koyup ceviz serpin.


Labne Peynirli Reçelli Krep

 

1 yumurta

20 gram tam buğday unu

5 yemek kaşığı su veya süt

1 Çay kaşığının ucuyla kabartma tozu

Yapılışı: Tüm malzemeyi çırptım. 1 Çay kaşığı hindistan cevizi yağıyla krepi arkalı önlü pişirdim (hindistan cevizi yağı yerine sıvı yağla da pişirebilirsiniz). Krep soğuyunca, üzerine bir yemek kaşığı labne peyniri sürdüm. Üzerine 2 tatlı kaşığı şekersiz böğürtlen reçeli sürdüm. Rulo haline getirip dilimledim. 


Diyet Elma Tatlısı

 

1 Elma

2 Ceviz içi

1 Tatlı kaşığı bal

Tarçın

Yapılışı: Elmayı soyun, temizleyin ve rendeleyin. Balı, elmayı küçük bir tavaya alıp elmayı pişirin. İri dövülmüş cevizi, tarçını ilave edin. Karıştırıp ocaktan alın ve soğutun.


Siyah Üzümlü Krep

 

Hamur için:

1 Yumurta

20 gram tam buğday unu

5 yemek kaşığı süt

1 Çay kaşığının ucuyla kabartma tozu

1Tatlı kaşığı bal

1 Çay kaşığı hindistan cevizi yağı

Siyah taze üzüm

Yapılışı: Üzüm ve yağ hariç tüm malzemeyi çırpın. İkiye üçe kesilmiş siyah taze üzümleri ilave edip karıştırın. 1 Çay kaşığı hindistan cevizi yağını tavada eritin. Krep hamurunu tavaya döküp arkalı önlü pişirin.


Turna Yemişli Diyet Krep

 

1Yumurta

5 Yemek kaşığı su

1 Tatlı kaşığı bal

20gr. Tam buğday unu

Çay kaşığının ucuyla kabartma tozu

Çok az vanilya

2 Tatlı kaşığı turna yemişi

Yapılışı: Tüm malzemeye karıştırın ve az sıvı yağda arkalı önlü pişirin.

 


Yorumlar