Fırında Mangal Tadında Tavuk Kanadı


 

Çok acılı yemekleri yiyemediğimiz için yemeklerimizi çok acılı yapmamaya çalışıyorum. Bazen hafif acılı yemekler yapıyorum. Biber salçasını da semt pazarlarından, acılı ve acısız karışık alıyorum. Eve gelince salçaları karıştırıp, kavanoza koyuyorum. Üzerine de sıvı yağ döküyorum bozulmaması için. Fırında mangal tadında tavuk kanadı tarifimde de, acılı ve acısız karışık biber salçası kullandım. Aynı tarifi mangalda pişireceğiniz, tavuk kanatlarında veya tavuk etlerinde de kullanabilirsiniz. Bu sosla tavuk kanatları çok leziz oluyor.

 

1 Kilo tavuk kanadı

1 Tatlı kaşığı biber salçası

1 Tatlı kaşığı domates salçası

2 Yemek kaşığı sıvı yağ

3 Büyük diş sarımsak (rendelenmiş)

Tuz, karabiber, pul biber, isot

Kırmızı toz biber, kekik

Yapılışı: Tüm malzemeyi karıştırın. Üzerine streç folyo kapatıp, 2-3 saat bekletin. Yağlanmış tepsiye tavuk kanatlarını dizin ve fırında pişirin.


Yorumlar