Limonlu Diyet Puf Kek

 


Limonlu diyet puf kekte hindistan cevizi yerine sıvı yağ kullanabilirsiniz. Ben hindistan cevizi yağı kullandım. Ayrıca limonlu diyet kekte tam buğday unu yerine yulaf unu kullanabilirsiniz. Tam buğday unu kullandım. Limonlu diyet puf kekin tarifini instagram’dan, bir diyetisyenin sayfasından almıştım. Sayfasını aradım bulamadım.   

 

2 Yumurta

4,5 Yemek kaşığı süt

3 Tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı

6 Tatlı kaşığı bal

2 Çay kaşığı kabartma tozu

3 Tepeleme yemek kaşığı tam buğday unu

1 Limon kabuğu rendesi

Yapılışı: Hindistan cevizi yağını eritin. Un ve kabartma tozu hariç, tüm malzemeyi karıştırın. Unu, kabartma tozunu ilave edip karıştırın. 3 Adet kâğıt bardağa kek hamurunu paylaştırın. Dilerseniz üzerlerine ceviz koyun. Keki fırında pişirin.

Not: Limonlu diyet keki 3 kişilik hazırladım. 1 kişilik hazırlamak isterseniz:

1 Yumurta

1,5 Yemek kaşığı süt

1 Tatlı kaşığı zeytinyağı veya hindistan cevizi yağı

2 Tatlı kaşığı bal

1 Çay kaşığı limon kabuğu rendesi

1 Çay kaşığı kabartma tozu

1 Tepeleme yemek kaşığı tam buğday unu

 

 


Yorumlar