Limonlu Burçak Bisküvisi Pastası

 


22 Adet Eti burçak bisküvisi

Kreması için:

1 Paket vanilyalı puding

1 Paket (200gr.) labne peyniri

3,5 Su bardağı süt

1 Tatlı kaşığı tereyağı

1 Limon kabuğu rendesi

Üzerine:

1 Poşet krem şanti

Yarım su bardağı süt

Yapılışı: Pudingi, sütü, limon kabuğu rendesini küçük bir tencereye alın. Sürekli karıştırarak pişirin. Ocaktan alıp sıcakken, labne peynirini ve tereyağını ilave edip mikserle çırpın. Küçük bir tepsiye sıcak haldeki kremadan koyup yayın. Üzerine bisküvileri dizin. Elinizdeki malzeme bitene kadar bu şekilde devam edin. Ben 2 sıra bisküvi olacak şekilde hazırladım. Krem şantiyle sütü çırpın. Pasta soğuyunca üzerine krem şantiyi sürün. Üzerini istediğiniz şekilde süsleyin. Ben bitter çikolatayı rondodan geçirip üzerine serptim. Dövülmüş kaju ve kiraz şekerlemesiyle süsledim. Buzdolabında birkaç saat beklettikten sonra bisküvi pastasını servis yapın.

 


Yorumlar