Bisküvi Pastası 2

 


1 Paket pötibör bisküvi

1 Paket kakaolu hazır pasta kreması (Daphne)

1, 5 Su bardağı soğuk süt

Bisküvileri ıslatmak için bir miktar süt

Üzerine:

1 Poşet krem şanti

Yarım su bardağı süt

Arasına:

Ceviz, fındık, muz, damla çikolata vb. istediğinizi koyabilirsiniz.

Yapılışı: 1,5 Su bardağı soğuk sütle hazır pasta kremasını çırptım. Baton kek kalıbına ıslattığım bisküvilerin yarısını, aralarına kremadan koyarak dizdim. Bisküviler yarılanınca istediğiniz malzemeyi ceviz, fındık, muz, damla çikolata vb. istediğinizi koyabilirsiniz. Ben sade yaptım arasına bir şey koymadım. Kalan bisküvileri de aynı şekilde kalıba koydum. 1 Poşet krem şantiyi yarım su bardağı sütle çırptım. Krem şantiyi pastanın üzerine sürdüm. Buzdolabında birkaç saat veya 1 gece bekletilir.


Yorumlar