Fırında Sebze-Peynirli Fırında Sebze




Fırında sebzeyi bol baharatlı ve karnıbaharlı denedim. Yaptığım diyete uygun, çok leziz bir yemek oldu. Karnıbaharı haşlamadan çiğden kullandım.

Domates (sert olanlarından iri küp doğradım)
Karnabahar (küçük çiçeklere ayırdım)
Yeşil biber (iri iri doğradım)
Patlıcan (iri küp doğradım)
Havuç (iri halka halka doğradım)
Az sıvı yağ
Tuz, karabiber, pul biber
Kekik, kişniş, kırmızı toz biber

Yapılışı: Tüm malzemeyi karıştırdım ve pişirme kâğıdı serilmiş tepsiye koyup yaydım. Fırında pişirdim. Yanında yoğurtla servis yapılır.


Peynirli Fırında Sebze

Artan fırında sebzeyi pişirme kâğıdı serilmiş küçük bir tepsiye koyup serdim. Üzerine kereviz yapraklı pişirdiğim domates sosundan döktüm. Üzerine dil peyniri parçaları koydum ve peynir kızarana kadar fırında pişirdim.

Yorumlar