Pastane İşi Puding



Küçükken pastaneden puding alırdık, bardakta satılırdı. İçinde bir kat puding, bir kat krema olurdu. Aynı tat da puding yapmak istedim. Pastane işi puding, küçükken yediğim pudingler gibi tadı harika oldu.

2 Su bardağı süt
2 Yemek kaşığı un
3,5 Yemek kaşığı şeker
1 Yemek kaşığı kakao
1 Tatlı kaşığı dolusu tereyağı
Ayrıca:
1 Paket krem şanti
1 Su bardağı süt

Yapılışı: Krem şantiyi 1 su bardağı sütle birlikte çırptım ve buzdolabına kaldırdım. Puding malzemelerini (tereyağı hariç), küçük bir tencereye koyup karıştırdım ve pişirdim. Ocaktan alıp tereyağı ekledim. Sürekli karıştırarak soğuttum. Kaselere 1 kat krem şanti 1 kat puding olacak şekilde koydum. En üstte sıkma torbasıyla krem şanti sıkılıyor. Ben bu sefer en üste krem şanti koymadım. 1 Gece buzdolabında bekletildikten sonra servis yapılır.

Yorumlar