Kedi Dili Bisküvili Pasta



Kedi dili bisküvili pastanın tarifini Nefis Yemek Tariflerinden aldım.

1Yumurta
8 Adet kedi dili bisküvi
2,5 Su bardağı süt
Yarım su bardağı un
Çeyrek su bardağı mısır nişastası
Yarım su bardağı şeker
1 Vanilya
1 Poşet krem şanti
Yarım su bardağı süt (krem şanti için)
Yarım paket çikolata sosu
1 Su bardağı+çeyrek su bardağı süt (çikolata sosu için)

Yapılışı: 2,5 Su bardağı sütü, nişastayı, unu, vanilyayı, yumurtayı, şekeri karıştırıp pişirdim ve soğuttum. Yarım su bardağı sütle krem şantiyi çırptım. Soğumuş olan kremaya krem şantiyi ekleyip karıştırdım. Kremanın içine 4’e bölünmüş kedi dili bisküvilerini koyup karıştırdım. Küçük bir tepsiye bisküvili karışımı koyup yaydım. Çikolata sosuyla sütü karıştırıp pişirdim ve soğuttum. Pastanın üzerine çikolata sosunu döküp yaydım. 1 Gece buzdolabında beklettim.


Yorumlar