Fırında Tavuk Pane ve Fırında Patates



Herkesin bildiği yumurtaya bulandıktan sonra çıtır pane harcına bulanıp kızartılan tavuk tarifini değişik hazırladım. Hafif olsun diye fırında pişirdim. Patateslerle birlikte fırında pişirince, fırında tavuk pane oldu.

Fırında Tavuk Pane İçin:
3 Adet tavuk baget
1 Yumurta
1 Paket çıtır pane harcı

Fırında Patates İçin:
Patates, sıvı yağ
Tuz, karabiber, pul biber
Kırmızı toz biber, kekik

Yapılışı: Patatesleri soydum, yıkadım ve dilimledim. Baharatları, tuzu, biraz sıvı yağı ekleyip karıştırdım. Pişirme kâğıdı serilmiş tepsiye patatesleri koydum. Tavuk bagetlerinin kemiklerini çıkardım (derilerini çıkarmadım). Tavuk etlerini çırpılmış yumurtaya, ardından da çıtır pane harcına buladım. Tavuk etlerini derili yerleri üstte gelecek şekilde tepsiye patateslerin arasına koydum. Fırında pişirip, ketçap ve mayonezle servis yaptım.

Yorumlar