Kedi Dili Bisküvili İrmik Pastası



Yapımı kolay ve çok hafif bir pasta olan kedi dili bisküvili irmik pastasını, kalan kedi dili bisküvilerini değerlendirmek için uydurmuştum. Kedi dili bisküvili irmik pastası çok hafif olmasının yanı sıra çok da leziz bir pastadır.

7 Adet kedi dili bisküvisi
5 Yemek kaşığı şeker
5 Yemek kaşığı irmik
1 Vanilya
3 Su bardağı süt
1 Poşet krem Şanti
1 Tatlı kaşığı dolusu kakao
Ayrıca:
Bisküvileri ıslatmak için biraz süt

Yapılışı: Yarım su bardağı sütü, kakaoyu, krem şantiyi çırpıp buzdolabına kaldırdım. Bisküvileri biraz sütle ıslatıp, küçük bir tepsiye dizdim. 2,5 su bardağı sütü, şekeri, vanilyayı, irmiği karıştırıp pişirdim. İrmikli kremayı bisküvilerin üzerine döküp yaydım. Oda ısısında soğuttuktan sonra buzdolabında da iyice soğuttum. Üzerine krem şantiyi koyup yaydım. Buzdolabında birkaç saat beklettikten sonra, servis yaptım.


Yorumlar