Karamel Soslu Puding



Elimde kalan son çikolatalı pudingi değişik bir şekilde pişirmek istedim. Karamel sos hazırlayıp, pişirdiğim pudinglerin üzerlerine döktüm. Karamel soslu pudingin tadı harika oldu. Karamel soslu pudingi mutlaka 1 gece buzdolabında bekletin.

Karameli için:
5 Yemek kaşığı dolusu şeker
1 Paket (200ml.) krema
1 Tatlı kaşığı dolusu mısır nişastası
Az su (nişastayı açmak için)
Ayrıca:
1 Paket Dr. Oetker çikolatalı puding ve süt

Yapılışı: Çikolatalı pudingi üzerindeki tarife göre sütle birlikte pişirdim. Pudingi kaselere koydum. Şekeri yanmaz tavaya koydum. Karamel rengini alana ve şeker eriyene dek sürekli karıştırarak pişirdim. Kremayı ilave ettim. Sürekli karıştırarak, sertleşen şeker eriyene dek pişirdim. Nişastayı az suyla açıp, karamele ekledim. Sos kıvamına gelene dek pişirdim. Hazırladığım karamel sosu, pudinglerin üzerlerine döktüm. 1 Gece buzdolabında beklettim. İsterseniz üzerlerine toz yeşil fıstık serpebilirsiniz.


Yorumlar