Kolay Bisküvi Pastası



Ara ara Youtube’da Erkan Davulcu’yu izliyorum. Günlük işlerini, gezilerini, yaptıkları yemekleri çekip yayınlıyor Youtube kanalında. Erkan Davulcu’nun ailesini çok sevdim, Kastamonu’da oturan sevimli bir aile. Erkan Davulcu’nun çektiği videolardan birinde puding tarifi gördüm. Güler hanım pötibör bisküvilerini tepsiye yayıp, üzerine pişirdiği pudingi döküyordu. Bu tarife puding diyorlardı. Ben de en kolay bisküvi pastası diye düşündüm ve aynı tarifin biraz değişiğini yaptım. Tek tek üst üstte dizmekle uğraşmadan yapılan kolay güzel bir bisküvi pastası oldu.

Yapılışı: Elimde çifte kavrulmuş pötibör bisküvi vardı (ben bisküviyi biraz fazla kullandım), bisküvileri küçük bir tepsiye koyup yaydım. 1 Paket fındıklı pudingi üzerindeki tarife göre sütle birlikte pişirdim. Pudingi sıcakken tepsideki bisküvilerin üzerine döktüm. Üzerine dövülmüş ceviz ve hindistan cevizi rendesi serptim. 1 Gece buzdolabında beklettim.

Yorumlar