Kuru Köfte Baharatlı Salata



Diyet olarak hazırladığım kuru köftenin yanında tadı değişik ve lezzetli olan baharatlı salata ve yağsız biber kızartması hazırladım. Yağsız biber kızartmasına bu sefer karabiber ekledim. Köfteyi diyet hazırlamak istemezseniz köfteleri yağda kızartıp, yanında patates kızartması veya patates püresiyle servis yapabilirsiniz.


Kuru köfte
250gr. Kıyma
2 Yemek kaşığı dolusu galeta unu
1 Küçük soğan (rendele)
 Maydanoz (ince doğranmış)
1 Yumurta
Tuz, karabiber, pul biber, nane
Kırmızı toz biber, kimyon, toz kişniş

Yapılışı: Tüm köfte malzemelerini karıştırıp yoğurdum. Oval köfte şekilleri verdim. Yağ kullanmadan tavada arkalı önlü kızarttım.

Baharatlı Salata

Kıvırcık yaprakları (ince doğranmış)
Domates (kabukları soyulmuş küp doğranmış)
Kırmızı soğan (küp doğranmış)
Sumak, isot, tuz
Toz sarımsak (olamasa da olur)
Zeytin yağı, limon

Yapılışı: Tüm salata malzemelerini karıştırdım.

Yorumlar