Patatesli Pizza Omlet


Pazar kahvaltısı için içinde patates olan pizza tadında değişik bir omlet yapmak istedim. İnternetten böyle bir pizza omlet tarifi var mı diye araştırdım. Nette gördüğüm patatesli pizza omlet tariflerinde patatesler kızartılıyordu. Ben patatesleri fırında pişirdim. Daha hafif ve lezzetli oldu.

Pizzanın Tabanı İçin:
3 Patates
1 Yemek kaşığı sıvı yağ
Tuz, karabiber
Üzeri için:
4 Yumurta, 1 tatlı kaşığı tereyağı
Sucuk ve sosis dilimleri
Kaşar peyniri dilimleri (Diyarbakır peyniri kullandım)
Yapılışı: Patatesleri halka halka doğradım. Zeytinyağı, tuz, karabiber ekleyip karıştırdım. Patatesleri Pişirme kâğıdı serilmiş tepsiye tek sıra halinde dizdim ve fırında pişirdim. Büyük boy yanmaz tavada 1 tatlı kaşığı tereyağını erittim ve patatesleri tavaya dizdim. Üzerine sucuk ve sosis dilimlerini dizdim. Üzerine biraz tuzla çırpılmış yumurtayı döktüm. Peynir dilimlerini de koyup, üzerine bir kapak kapattım ve kısık ateşte pişirdim.

Yorumlar