Fırında Tavuk Köftesi



Diyette olduğum zamanlarda pişirdiğim tavuk köftesini, yağsız olarak pişirdim.  Domates sosuna ve köfte malzemesine biraz sıvı yağ katarak diyetlikten çıkarabilirsiniz.

1 Kâse tavuk kıyması
2 Yemek kaşığı dolusu galeta unu
1 Soğan (rendelenmiş)
1 Yumurta, tuz
Maydanoz (ince doğranmış)
Köri, karabiber, pul biber
Domates sosu için:
1 Kâse rondodan geçirilmiş domates
Tuz, karabiber, pul biber, kekik
 Ayrıca:
İri doğranmış sivri biber
Yapılışı: Tüm köfte malzemesini yoğurup, yuvarlak şekiller verdim. Köfteleri pişirme kâğıdı serilmiş tepsiye dizdim. Aralarına biberleri koydum ve fırında pişirdim. Domates sosu için tüm malzemeyi karıştırıp, sos kıvamına gelene kadar pişirdim. Sosu biberlerin üzerlerine döküp, köfteyle birlikte servis yaptım. İsterseniz köftenin üzerine de sos döküp, servis yapabilirsiniz.

Yorumlar