Bazlamadan Pizza



Bazlamadan pizza bizim evde sık sık yapılır. Hem leziz hem de pratik bir pizzadır.

Pizza sosu hazırlamak için küçük bir soğanı rendeledim ve az sıvı yağda kavurdum. Rondoda püre haline getirdiğim domatesleri ekledim, pişmeye bıraktım. Ayrı bir kâsede salçayı, biraz suyu, az sıvı yağı karıştırdım. Domatesin suyunu çekmesine yakın, salçalı karışımı ekledim. 1 Çay kaşığı şeker, tuz, karabiber, kekik ilave ettim Sos kıvamına elene kadar pişirdim.
Bazlamaları enlemesine ikiye kestim (Bim marketin bazlamalarından kullanıyorum). Üzerlerine hazırladığım pizza sosundan sürdüm. Sırasıyla kaşar peyniri rendesi, sucuk ve sosis dilimleri, ince doğranmış sivri biber, küçük küp kesilmiş kapya biberi, haşlanmış mısır taneleri koydum ve fırında pişirdim. Pizzaları pişmesine yakın, üzerlerine tekrar kaşar peyniri rendesi koydum. Peynir eriyene dek fırında tuttum.

Yorumlar