Karnıyarık Böreği




Evimizde pişen mis kokulu böreklerden biri olan karnıyarık böreğini dün misafirlerim için pişirdim. 

2 Yufka
Sosu için:
Süt, sıvı yağ, yumurta
Tüm malzeme karıştırılacak.

Patatesli iç için:
Haşlanmış ezilmiş patates
Soğan (rendelenmiş)
Az salça
Tuz, karabiber, pul biber, nane
Tüm malzeme karıştırılacak (soğan çiğden konacak)

Kıymalı iç için:
200gr. Kıyma
1 Soğan (rendesi)
Maydanoz (ince doğranmış)
Tuz, karabiber, pul biber
Tüm malzeme çiğden karıştırılacak.

Peynirli iç için:
Çökelek

Üzeri İçin:
1 Yumurta sarısı, çörekotu
Kiraz domates ve sivri biber
Yapılışı: 1 Yufkayı serip, üzerine sostan sürdüm ve üzerine 2. yufkayı koydum. Artı şeklinde kesip, 4 parça elde ettim. Üzerlerine hazırladığım içlerden koyup, rulo şeklinde sardım. Üzerlerini bıçakla kestim ve çörekotu serptim. Domates, biber dilimleri koyup fırında pişirdim.


Yorumlar