Patatesli Sosisli Yumurta


Böreklerin ve poğaçaların içlerini ölçülü yapmadığım için fazla iç kalıyor. Ben de artan içleri omlet olarak ve farklı yumurta tarifleri yaparak değerlendiriyorum. Artmış patatesli börek harcım ve 1 yumurta akı vardı. Değerlendirmek amacıyla patatesli sosisli yumurta yaptım. Lezzetli güzel bir kahvaltılık oldu.


Sosis derin dondurucudaydı. Derin dondurucudan çıkarıp, halka halka doğradım. Yağsız olarak buzları gidene dek çevirdim. Patatesli börek içini ekledim (tarifte hiç yağ kullanmadım bence patatesli börek içinin yağı yeterliydi). Patatesli iç ısınana kadar çevirdim. Boşluklar açarak, boşluklara yumurtaları kırdım. Yumurta sarılarını biraz dağıttım ve pişirdim. İsterseniz tuz da ekleyebilirsiniz. Ben patatesli içe tuzu kaçırdığım için tuz eklemedim.


Patatesli İçin Yapılışı:
Tereyağını erittim. Haşlanmış rendelenmiş patatesi, doğranmış maydanozu, tuzu, karabiberi, pul biberi, naneyi ilave edip kavurdum.

Yorumlar